pátek 7. července 2017

Single holka na tripu 8 - Malmö

Šla jsem dříve spát,  tedy v jedenáct,  abych ráno vyrazila za včas. Dnes chci zkusit cestu do Malmö a trošku si odpočinout od Kodaně. Usnula jsem ve dvě a při zjištění,  že venku neprší,  jak předpověď říkala,  jsem si v šest ještě na  chvilku dachla. Probouzím se před devátou  a tak vynechávám hotelovou snídani, mažu chleba na stojaka a vyrážím.

Cesta přes Oresund je poměrně drahá. Vlakem to jde,  ale autem zaplatíte 360dk. Všude je někdo,  koho se můžete zeptat. Takže otravuju slečnu ve žluté vesticce hned několikrát. Vstupenky lze koupit jen v automatu,  takže marně hledám pokladny. Všechny cesty z nástupiště 1 vedou přes Malmö,  takže naskakuju do prvního vlaku. Malmö centrum je až třetí zastávka,  ale ve vlaku je ukazatel jak u nás v metru.

Na nádraží v Malmö jsem trochu ztracená. Nejsou tu žádné informace,  ani slečny ve vestičkach. O Malmö vím jen to,  že je to industriální město,  které od roku 2000 prošlo velkou proměnou a že kolem centra vede kanál. Vybírám tedy sightseeing by boat a za 140sk si dopravam téměř hodinovou plavbu. Ukazuje se to jako dobrá volba. Mám teď základní orientaci a vím,  co chci navštívit. Kanál už znám,  tak se vrhám do centra. 

Žádné komentáře:

Okomentovat