úterý 25. července 2017

Singl holka v ráji - třetí den je kakací



Po cca 14ti hodinách deště jsme se dnes vydali vydatně nabalení do Drabskych svetnicek. Deset stupňů není zrovna náš letní průměr,  ale jsme neohrozeni,  včetně naší části z SAE. 

Děti zcela propadly brodění bahnem a to natolik,  že se ozývala slova typu,  tohle je nejvíc nejlepší dovolená a podobně. Projít Studeným průchodem a naopak se neutopit v bahně byl nej zážitek i pro naši dospělou část. 

Ve Svetnickach jsem nikdy nebyla. Aspoň jsem to tvrdila až do doby,  než jsem tam došla. Byla jsem tam asi před dvěma lety a vůbec jsem si na to ne vzpomněla. Až na místě a cestou dolů jsem se chytla. Možná,  že mě navštívil ten pán od od A, ale na nic takového si určitě nevzpomínám. 

Mnichovo Hradiště má krásný  zámek a kavárnu pod ním. To dobře víme,  protože třetí den je krizový a hlavně kakací. Je to lety prověřená metoda poznávání podniků na dovolené. 

A kdo ještě nekakal,  ten si dal večer buřta,  takže hurá do dalšího voňavého dne 😁. 

Žádné komentáře:

Okomentovat