neděle 23. července 2017

Singl holka v ráji - hledání ženicha

Být singl je skvělý. Chce to trochu času zbavit se těch společenských předsudků,  ale když se vám to povede,  pak si to teprve začnete pořádně užívat. Na singl stavu není nic špatného. Neznamená to,  že jste něco méně než ostatní.  Znamená to jen to,  že máte trochu jiné možnosti.
Tudíž pokud jste těm skvělým párům někdy záviděli,  věřte,  že oni vám zrovna tak.

Já jsem singl,  ale rozhodně nejsem sama.  Jsem s dvaceti lidma v ráji. V tom českém nedaleko Jičína. Za humny Řáholec, před humny KOUPÁNÍ,  přes silničku pípa a skvělý výhled do kraje.

Jo a děti mi tu hledají ženicha. Není to nic jednoduchého, protože podle nich musí být hezkej,  kreativní,  stylovej a hlavně vtipnej. Musí mít dva psy,  aby jim jednoho mohl dát. Takže je zatím napadá jen Michal. Když jsem namítla,  že Michal už je zadanej,  tak to taky není problém,  oni ho prostě odženěj. To by ale zas museli hledat nového ženicha Marušce,  takže to prý není dobrý a ještě to promyslej.

Dnes vedou chlapíci,  co grilovali maso na Kosti. Jsou minimálně tak vtipní jako hasiči ze včerejška a vařili by mi. A hlavně jim. Už se těším koho si vezmu zítra. 

Žádné komentáře:

Okomentovat