čtvrtek 6. července 2017

Single holka na tripu 6 - Vesterbro


Od víly se ženu na druhou stranu města. Chci stihnout projet ještě Vesterbro. Na Norreportu navštěvuji podruhé stejné veřejné WC. Na může a ženy se tu nehraje. Prostě toalety a pro všechny. Uklízeji je doopravdy,  ne jen jako. A to každých cca 10 minut. Problémy s bezdomovci tu mají také. Dnes se rozhodli rozbalit svá piva zde. 

Vesterbro je čtvrť,  kde Dánové žijí a nakupují. Průvodce rádi si zde dojít na kafe,  ale je tu takový ruch,  že bych si tu kafe ani nedala. Obchody s jídlem,  kavárny,  designové krámky,  ale já vidím jen semafory a mraky aut. Nedaleko vstupu do zábavního Ti volí jsou informace a dozvídám se,  že vlak do Malmö by měl jezdit každých 20 minut.  To mě uspokojuje. 

Kola už mám plný zuby. Sice jsou tu cyklostezky podél silnic s vlastními semafory pro kola,  ale je tu hodně rozkopano a co 50m je semafor a já slezam z kola. Brzda dozadu mi dělá trochu problém. Pokaždé přetacim slapky,  abych se rozjela pravou nohou. Je to horší jak přejít z manuálu na automat. Do toho se snažím nemít řídítka zabodla v břiše a chránit foťák,  který mi dost překáží. Ale v batohu je zas dost na prd.

Radhus Platsen konečně nabízí trochu místa. Chci si udělat selfie s Andersenem,  ale do záběru mi vbiha asi tisíc Japonciku. Jsou to nejhorší turisti,  bezohledni ke všem kromě dalších Japonciku. Rádi se fotí uprostřed přechodu,  cyklostezky, s vojáky,  kteří si to ne nechávají líbit. 

Hodinu před koncem výpůjčky mě telefon upozorňuje,  že mám 60 minut na vrácení kola. Zamykání a odemykání přes Bluetooth si dnes získalo několikrát nebývalý zájem. Vyzkoušela jsem si to mnohokrát. Enduju svůj rent time. Donkey bike má vážně dokonalou aplikaci. Vše důležité navíc posílá na email. Takže máte na vše doklad. 

Jsem tak uhnana,  že v prvním 7eleven kupuje vodu,  která mi došla už před hodinou. Po pár minutách chůze objevuju Cafe Industry a dobijim baterky sobě i telefonu. 6hodin GPS, Bluetooth, dat a rozaviceneho displeje se podepisuje i na mé 4000 baterce. 

Žádné komentáře:

Okomentovat