středa 16. září 2015

Jak se čístí čakry

Nejsem zrovna člověk, co by byl nakloněný ezoterice, alternativním směrům, čínské medicíně a podobně. Netvrdím, že na tom není vůbec nic, ale pro mě, jakožto člověka s farmaceutickým vzděláním, je to těžko uchopitelné. Postavit něco jen na víře, že to tak je, mi není úplně přirozené. Já zkrátka potřebuju vědět mechanismy účinku. Potřebuju vědět co, nasedá na jakej přenašeč, obsazuje jakej receptor a co to ve výsledku způsobí.



Do určité doby jsem s povděkem kvitovala čínskou medicínu. Ale jen do té doby, než se hnal do léčení čínskou medicínou můj veterinář. Teda můj, mého psa samozřejmě. Chudák pes už byl dost starý, bral léky na srdce a na odvodnění a veterinář se rozhodl, že nejlepší, co pro něj můžu udělat je, koupit mu kapičky za sedm stovek. Nejlépe hned dvoje. Když jsem se ho zeptala, jak to funguje a co to s tím psem udělá, k čemu to vlastně slouží, tak nevěděl. Tedy krom informace, že to má ozkoušené, že je to super a skvěle to zabírá. S díky jsem odmítla, že rozhodně ne. Hned v zápětí přišla výčitka, že nechci pro svého psa to nejlepší a že je to v podstatě to jediné, co mu teď pomůže a jestli mu ty kapky nebudu dávat, tak umře. To už bylo i na mě moc. Tím u mě skončili jak kapičky, tak veterinář.

Ale protože nejsem konzerva a jsem nakloněná mnohým možnostem, rozhodla jsem se jít na sezení ke známé jedné mé kamarádky, která má určité výjimečné schopnosti a dokáže člověku pomoci s jakýmkoliv problémem. A problémů, těch já mám spousty. Pro začátek jsem se rozhodla nevytáhnout hned ten největší kalibr, ale začít pozvolna. Chtěla jsem odstranit svůj nějakým způsobem vytvořený blok, který se týká psaní. Nemůžu se k němu dokopat, ale přitom ho tak miluju.



S paní nám to vyšlo hned na druhý pokus. Po pár minutách jsem byla vyvedena z omylu, že se nebude jednat o žádné povídání, jak jsem si naivně myslela, ale že se mě paní bude různě dotýkat a že bude nejlepší, když si k tomu lehnu. Dlouho jsem neudržela pozornost. Během chvilky jsem se dostala do stavu určitého polospánku, kde se mi zdály všemožné sny, které vůbec nesouvisely s mým "problémem". Netuším, co paní povídala, i když jsem si myslela, že jsem celou dobu při vědomí, jen trochu zastřené.

Když jsem se dostala zpět do stavu bdělosti, měla jsem vyčištěné čakry. Je to skvělý pocit mít vyčakrováno. Byla jsem ujištěna, že teď už je vše v pořádku a bude se mi dařit. Může se objevit drobný zádrhel, ale nic výrazného, nic, co bych snadno nepřekonala. Odcházela jsem s báječným pocitem, že mám vyčakrováno a jsem za vodou. Odcházela jsem ve skvělé náladě, s nadějí jsem očekávala víkend, který jsem si vyhradila ke psaní, protože s ním už nutně potřebuji pohnout. Víkend byl skvělý, užila jsem si ho, odpočinula si, ale nenapsala ani řádek. Stále mě ale hřeje dobrý pocit, že mám vyčištěné čakry. Přeci ty čachry s čakry musely k něčemu být. Nakladatelství už se určitě třesou. 






Žádné komentáře:

Okomentovat